کرم دمولسنت لافارر برای تسکین درد

۴ بازديد
معرفی کرم ضد درد آرنیکا دمو لافارژ:
گاهی ممکن است پس از فعالیت هایی مانند پیاده روی شدید، خانه تکانی، کوهنوردی و ورزش های شدید دچار درد یا کبودی مفاصل شوید. در چنین مواقعی معمولاً به استفاده از مسکن های خوراکی یا پمادهای موضعی متوسل می شویم. کرم ها یا پمادهای ضد درد موضعی با ترکیبات گیاهی و تسکین دهنده می توانند از طریق جذب از طریق پوست به کاهش و درمان درد مفاصل کمک کنند. کرم ضد درد Arnica Demo Lafarre درد را تسکین و التیام می بخشد و به کاهش التهاب ناشی از صدمات و آسیب های فیزیکی کمک می کند. کرم دمو لافار با گلیسیرین، روغن بادام، وازلین، لانولین، ویتامین A و E پوست را آبرسانی کرده و در رفع کبودی و قرمزی پوست موثر است. این محصول ضد درد، ضد التهاب و ضد کبودی به طور همزمان است، به حفظ رطوبت و لطافت پوست کمک می کند و در رفع کبودی و التهاب بعد از لیزر، لیپوساکشن، تزریق بوتاکس، ژل و چربی تاثیر مثبت دارد. کرم ضد کبودی آرنیکا حاوی عصاره های رزماری، بابونه، آلوئه ورا و آرنیکا است که به التیام اسپاسم و خستگی عضلانی، بهبود گردش خون موضعی و تقویت دیواره مویرگ ها و تسریع در بهبود و تسکین درد ناشی از واریس سطحی کمک می کند. کرم ضد کبودی و خون ساز از خارش و التهاب ناشی از آلرژی های تماسی جلوگیری می کند و به تسکین زخم ها و آسیب های ناشی از ضربه کمک می کند.
 
ویژگی های اصلی:
مسکن
شفابخش درد
کبودی و قرمزی پوست را برطرف می کند
تنش و خستگی عضلانی را التیام می بخشد
رفع کبودی و التهاب بعد از لیزر، لیپوساکشن، تزریق بوتاکس، ژل و چربی
تسریع در ترمیم و تسکین درد ناشی از واریس سطحی
از خارش و التهاب ناشی از آلرژی تماسی جلوگیری کنید
التهاب ناشی از صدمات و صدمات جسمی را از بین ببرید
گردش خون محلی را بهبود می بخشد
تقویت دیواره مویرگی
ضد التهاب
حفظ رطوبت و لطافت پوست
حاوی گلیسیرین، روغن بادام، وازلین و لانولین، ویتامین های A و E.
حاوی عصاره رزماری، بابونه، آلوئه ورا و آرنیکا است
دارای بسته بندی کوچک و قابل حمل
حجم 60 میل
 
برای چه کسانی مناسب است:
مسکن آرنیکا دمو لافرر مناسب تمامی خانم ها و آقایان می باشد.
 
چه تاثیری دارد:
کرم ضد درد آرنیکا دمو لافارر به تسکین التهاب ناشی از صدمات و صدمات جسمی کمک می کند، با التیام علائم کشش و خستگی عضلانی، گردش خون را بهبود می بخشد و همچنین التهاب و کبودی پس از تزریق، لیزر و لیپوساکشن را از بین می برد.
نحوه استفاده از کرم ضد درد Arnica Demo Lafarre:
روزی 2 تا 3 بار ناحیه مورد نظر را با کرم ماساژ دهید. برای رفع اسپاسم و درد عضلانی بهتر است بعد از حمام آب گرم استفاده شود.
 
ترکیبات:
عصاره آرنیکا، رزماری، آلوئه ورا، بابونه، روغن بادام، وازلین، گلیسیرین مونو استئارات، لانولین، آب دیونیزه، مونو استئارات، پروپیلن گلیکول، اسید استئاریک، پارافین مایع، تری اتانول آمین، اسانس، ایزوتیازولون 2، مونو استئارات و ویتامین Athoxylated E
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.