آیا با استفاده دوره ای پن آنتی آکنه آشنا هستید؟

۵ بازديد
گوگرد (گوگرد) ماده اصلی پن آنتی آکنه فولیکا، یک ماده معدنی طبیعی ضد باکتری، ضد قارچ و ضد عفونی کننده است. این ماده به عمیق ترین منافذ پوست نفوذ می کند و ترشحات اضافی غدد چربی و سایر عفونت ها را برای از بین بردن آکنه از بین می برد. گوگرد علاوه بر پاکسازی جوش های سر سیاه و سرسفید، لایه برداری طبیعی و لایه برداری لایه بیرونی اپیدرم، از مسدود شدن منافذ پوست و تشکیل کومدون های آکنه جلوگیری می کند. قلم ضد آکنه فولیکا یک پاک کننده و پاک کننده غیر صابونی مناسب برای پوست های چرب و مستعد آکنه با فرمولاسیون انحصاری، PH سازگار با پوست، قدرت پاک کنندگی بالا و کف کافی می باشد. این محصول برای شستشو، پیشگیری و درمان آکنه صورت و بدن بر پایه کمپلکس های ضد باکتری و ضد قارچ تهیه شده است.
 
سایر مواد موثر در قلم ضد آکنه فولیکا
اسید سالیسیلیک: یک بتا هیدروکسی اسید است که خاصیت کراتولیتیک منحصر به فرد دارد و از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می کند و از تشکیل کومدون های بسته جلوگیری می کند. همچنین با تسهیل حذف سبوم از ایجاد آکنه جلوگیری می کند. اسید سالیسیلیک با برداشتن لایه شاخی پوست و افزایش پوسته پوسته شدن طبیعی آن، باعث جدا شدن لایه زبر و فرسوده خارجی پوست و ظاهر شدن لایه های جوان و جوان پوست می شود. این ماده به دلیل خواص شناخته شده ضد خارش، ضد باکتری و ضد قارچی خود، به تسکین و بهبود جوش و آکنه نیز کمک می کند.
روی پیریتیون: این تنها ماده مورد تایید FDA در ایالات متحده به عنوان ترکیب هماهنگ کننده مشتقات معدنی روی و پیریتیون است. با خواص ضد قارچی، ضد باکتریایی و ضد التهابی خود، به عنوان یک عامل ضد میکروبی شناخته می شود و باکتری های گرم مثبت و گرم منفی، قارچ ها، مخمرها و کپک ها را مهار می کند. همچنین در برابر تعداد زیادی از پاتوژن های استرپتوکوک و استافیلوکوک موثر است. علاوه بر کمک به تسکین و درمان پسوریازیس، اگزما و قارچ بین انگشتان پا، با تنظیم ترشح غدد چربی به عنوان یک عامل ضد سبورئیک نیز عمل می کند.
اسید آزلائیک: این اسید با مهار تشکیل میکروکومدون ها با مهار آنزیم آلفا-5 ردوکتاز، خاصیت کمدولیتیک در فولیکول ضد آکنه دارد. همچنین با کاهش ضخامت لایه شاخی و انقباض دانه های کراتوهیالین در درمان آکنه ولگاریس موثر است. خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی این ماده نیز ثابت شده است
ویژگی های پن آنتی آکنه فولیکا
خاصیت ضد خارش و آبرسان به لایه کراتین پوست
مناسب پوست‎های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎ای
حاوی ۱۰% گوگرد و pH تنظیم شده (pH=۵)
ضد باکتری، ضد قارچ و ضد عفونی کننده
تنظیم‎ کننده ترشح چربی پوست
ضد التهاب و آنتی‎سبورئیک
غیر کومدون زا
ترکیبات
نشاسته ذرت، پتاسیم لوریل سولفات، ستئاریل الکل، سولفور، سدیم لوریل سولفات، روغن کرچک هیدروژنه، آب دیونیزه، تالک، اسید سالیسیلیک، گلیسرین، مینرال اویل، کوکامیدوپروپیل بتائین، اسید لاکتیک، پتاسیم فسفات، زینک پیریتیون، آزلائیک اسید، فنوکسی اتانول، سدیم متابی سولفیت، اسانس
 
چطور مصرف کنیم
ابتدا پوست را با آب ولرم مرطوب نمایید. سپس پن آنتی آکنه فولیکا را بر روی نواحی مورد نظر مالیده و تا ایجاد کف مناسب بر روی پوست، به آرامی پوست صورت را ماساژ دهید. کف بدست آمده را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست نگه داشته و بعد از آن خوب آبکشی نمایید.
در صورت نیاز مصرف فرآورده را دو تا سه بار در روز تجدید فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.