محلول رشد مژه اکسیلیا چیست؟

۵ بازديد
اکسیلیا چیست؟
امروزه بسیاری از خانم ها برای بلندتر نشان دادن مژه های خود از انواع ریمل و اکستنشن مژه موجود در بازار استفاده می کنند. از آنجایی که این محصولات حاوی مواد شیمیایی هستند، در استفاده مستمر و احتمال ریزش و شکستگی مژه ها زیاد است. افزایش می یابد.
 
اکسلیا محصولی است که به بازسازی مژه ها و ابروها کمک می کند و باعث بلندتر، تیره تر و پرپشت تر شدن مژه ها و ابروها می شود.
 
بیماتوپروست اولین و تنها دارویی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای افزایش طول مژه، ضخامت مژه و تیرگی مژه تایید شده است. بیماتوپروست با نام تجاری "اکسیلیا" در ایران عرضه می شود.
 
از آنجایی که اثر مستقیم افزایش رشد و ضخامت مژه ها با مصرف اکسیلیا ثابت شده است و از طرفی این محلول دارویی تنها محصول استریل برای افزایش رشد و ضخامت مژه در ایران است، استفاده از آن توصیه می شود. همچنین استفاده از آن بسیار آسان است و آسان است.
 
محلول دارویی اکسیلیا حاوی ماده موثره بیماتوپروست است. این محلول به رشد طبیعی مژه ها کمک می کند و تاثیر مستقیمی بر تیرگی و ضخامت مژه ها دارد. علاوه بر موارد فوق، اکسیلیا به رشد طولی و بلندتر شدن مژه ها نیز کمک خواهد کرد.
 
چشم یکی از حساس ترین اعضای بدن است و در صورت استفاده از مواد و وسایل آلوده در این ناحیه، خطر عفونت و آسیب چشم افزایش می یابد.
 
اکسیلیا تنها محصول افزایش دهنده رشد و ضخامت مژه در ایران است که به صورت استریل عرضه می شود. این محصول همچنین حاوی اپلیکاتورهای استریل است که استفاده ایمن و غیر آلوده از محصول را تضمین می کند.
 
Axilia یک آنالوگ پروستاگلاندین است که برای درمان کم کاری تیروئید مژه استفاده می شود. با استفاده از این محصول، فرد مژه هایی بلندتر، پرپشت تر، پرپشت تر و تیره تر خواهد داشت. برای مشاهده اثر اکسیلیا استفاده از آن حداقل به مدت دو ماه ضروری است.
 
هر جعبه حاوی 3 میلی لیتر محلول در یک بطری 5 میلی لیتری با قطره چکان و درپوش استریل با 70 اپلیکاتور (برای 30 دوز برای هر دو چشم با 10 اپلیکاتور اضافی) استریل است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.