ژل کنتراکتیوبکس برای چه درمانی مورد استفاده قرار میگیرد؟

۵ بازديد
ژل Contractubex:
اسکار چیست؟ وقتی پوست ما آسیب می بیند، زخمی وجود دارد که ممکن است در نتیجه صدمات فیزیکی (مانند بریدگی، زخم چاقو، کبودی یا گاز گرفتن) یا گرما (مانند سوختگی یا اسید) باشد.
 
اسکار علامتی است که پس از بهبود زخم، سوختگی یا زخم روی پوست باقی می ماند. پس از تشکیل زخم، پوست شروع به ترمیم می کند و در محل زخم کلاژن تولید می کند، بافتی ضخیم و فیبری که پوست را در جای خود تقویت می کند تا بافت آسیب دیده دوباره به قسمت سالم پوست بچسبد. این یک اسکار ایجاد می کند.
 
انواع اسکار:
 
اسکارهای بیرون زده یا هیپرتروفیک: اسکارهای زخم پس از بهبود زخم ظاهر می شوند و در نتیجه تولید بیش از حد بافت گرانوله (بافت اسکار ناشی از بهبود بیش از حد محل زخم) هستند. این زخم ها به ویژه نتیجه عدم محافظت از زخم و عفونت هستند.
 
اسکارهای گوشتی یا کلوئیدها: کلوئیدها مدت‌ها پس از بهبود زخم ایجاد می‌شوند که نتیجه رشد بیش از حد بافت‌های دانه‌بندی است که در بافت‌های سالم نیز نفوذ می‌کند و به ویژه زنان را آزار می‌دهد. اسکار زخم همچنین می تواند در مناطقی از بدن که تحت فشار زیادی هستند ایجاد شود.
 
مکانیسم اثر: ژل Contraubex بافت اسکارهای هیپرتروفیک (برآمده) قدیمی و سفت شده و همچنین اسکارهای تغییر شکل یافته و غیر طبیعی را نرم، صاف و صاف می کند. هپارین بافت اسکار را نرم و هیدراته می کند و با افزایش هیدراتاسیون (افزایش ظرفیت اتصال به آب) به بافت اسکار سخت شده، آن را التیام می بخشد. عصاره پیاز و آلانتوئین نیز اثر نرم کنندگی ژل را افزایش می دهند.
 
پایه ژل محلول در آب این محصول با افزایش نفوذ مواد موثره در پوست، این ژل را به یک درمان موضعی قوی برای درمان اسکار تبدیل می کند. از این ژل برای درمان اسکارهایی استفاده می شود که دامنه حرکت اندام را با کوچک شدن یا انقباض بافت محدود می کنند، مانند کوچک شدن دوپیترون (نوعی بدشکلی که خم شدن انگشتان دست یا پا است) یا کوچک شدن و کوتاه شدن تاندون. سیکاتریسیال استریکچر (نوعی اسکار که قطر اسکار را باریک و کاهش می دهد و عملکرد اندام را مختل می کند) استفاده می شود.
 
به محض بسته شدن زخم یا برداشتن بخیه ها می توانید درمان را شروع کنید. ژل Clear Contraubex حاوی ترکیبات فعالی است که به بهبود اثرات زخم از داخل پوست کمک می کند و با کنترل فرآیند تشکیل بافت زخم، تاثیر مثبتی بر بهبود زخم دارد. اثربخشی داروهای ضد بارداری را می توان در رضایت بیمار نیز یافت. تجربه خوشایند هزاران بیمار که از این محصول استفاده کرده اند و نتایج مثبتی گرفته اند، واقعاً وجه تمایز آن است.
 
ژل ضد بارداری مرز آلمان در 50 سال گذشته برای بهبود زخم ها استفاده می شود و یکی از پرفروش ترین محصولات در بیش از 60 کشور جهان است که به طور مرتب توسط پزشکان در سراسر جهان توصیه می شود.
مواد موثره پماد کنتراتوبکس:
هپارین: با افزایش هیدراتاسیون (افزایش ظرفیت اتصال به آب) به بافت اسکار سفت شده و متورم کردن آن، بافت اسکار را نرم و هیدراته کرده و آن را التیام می بخشد. دارای خواص ضد التهابی و ضد التهابی است که به رشد سلولی و رساندن آب به بافت زخم کمک می کند.
 
عصاره پیاز: دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که از رشد بافت زخم جلوگیری می کند
 
آلانتوئین: به بهبود زخم ها کمک می کند و دارای اثر نرم کنندگی است که به پوست نفوذ می کند و خارش پوست ناشی از جای زخم را کاهش می دهد.
 
فواید و خواص پماد contractubex:
درمان اسکارهای کلوئیدی و هیپرتروفیک
 
درمان اسکارهایی که دامنه حرکتی اندام را محدود می کند
 
درمان اسکارهای تغییر شکل یافته و غیر طبیعی ناشی از عمل های زیبایی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.